✗من و تنهایی✗

ایـــــنـجــا همـــہ تــــــنهـاטּ امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَטּ مـــتـوجـّــہ نــــشــבטּ

✘ سلامتی

به سلامتی لبخند:)
سلامتیش که مارو از شر جواب پس دادن راحت میکنه
( تو )
.
چه بخوانی چه برانی 
چه مرا بنده ندانی 
چه به افلاک نشانی 
چه بخاک خود کشانی
تو به احکام بیانی
تو کلام جاودانی
تو همه عشق جهانی 
تو همه شاه و توانی
تو همه خواست نهانی
تو همه راز عیانی
تو همه مالک جانی
هعیییییییییی
به سلامتیش
واثعا قشنگ بود
هعییییی
جمعه ۷ اسفند ۹۴ , ۱۴:۱۶ هــانــی خــانومـــ
لایک
به سلامتی لبخند باید لبخند زد
(لبخند)


واقعااا
سلامتیش

تازه معنی این جمله رو درک کردم
شنبه ۸ اسفند ۹۴ , ۱۳:۲۲ مهســـــــــــــا ...
پس همیشه بخندیم :)
يكشنبه ۹ اسفند ۹۴ , ۱۳:۰۴ دکتر آرمین اینترنتی
به شلامتی:/
لایک به وجودت
دنبالت کردم اگه میشه دنبالم کن

سلام

دنبالت کردم اگه میشه شماهم دنبالم کنید

سلام چشم
ایول کمرم شکست!
سلام رها عزیز.. 
امیدوارم وبلاگ توئیت های من رو فراموش نکرده باشی..
من دوباره برگشتم و سرقولم موندم و بهتون سرزدم.
توی سایت جدیدم منتظر حضورت هستم، امیدوارم سایت نوپاام رو دوباره با همراهیتون یاری کنید تا به مرور بهتر و بهتر بشه به لطف شما. 

منتظرتون هستم 

آدرس : پرده نشیـــــن 
jameolhoda.ir
زیبا بود
دنبال شدید در صورت تمایل ما رو هم دنبال کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کسی که سلول انفرادی را ساخت
می دانست که سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است
Designed By Erfan Powered by Bayan